Buna ziua!
As dori si eu niste sfaturi in legatura cu o situatie foarte neplacuta prin care trec. Sper ca este la rubrica corecta si sa nu spam-uiesc.
Pana in septembrie anul aceasta am locuit intr-un apartament de 2 camere, am locuit acolo timp de 3 ani cu colegul meu. Bineinteles ca la inchiriere, noi am platit o garantie de 150 euro fiecare. Toate au fost bune si frumoase, pana la plecare, precum se intampla mereu. Proprietara ne-a dat de bunavoie un monitor care, dupa un timp s-a ars. I-am spus in mai multe instante despre el, inclusiv la plecare. Dansa nu a comentat nimic in legatura cu acesta la plecare, cand eram insotita de un parinte, insa acuma imi spune ca nu mai doreste sa imi dea garantia inapoi, deoarece i-am stricat pretiosul monitor de 600 lei (luat in urma cu 3 ani). Afirma ca nu i-am spus si ca si-a pierdut garantia si ca ori ii iau alt monitor ori imi retine garantia. Problema este ca nici nu vrea sa discute in legatura cu asta, deci e clar ca ea nu vrea monitor de fapt, ci doar banii.
Nu mi se pare corect ceea ce face si nu stiu cum sa abordez problema. Noi nu am facut contract, deoarece studenti fiind, a stiut cum sa ne joace pe degete. Si ce e drept, am mers pe incredere, care a tinut de minune pana la plecare.
Am primit sugestii de a ii face plangere la fisc pentru frauda, deoarece nu ne-a facut contract. Ok, eu pot sa fac asta si sa ma car prin audiente si intalniri, dar asta imi va da banii inapoi (aprox 100 euro?, dupa scoaterea cheltuielilor?).
Exista o lege care sa mentioneze faptul ca garantia se da pentru bunurile imobile, nu cele mobile?
Sper ca am explicat destul de clar. Multumesc anticipat pentru sugestii! :)
Anca