Acum 2 saptamani, mi-am trimis telefonul in garantie fiindca nu se mai incarca cum trebuie. Telefonul este modelul [editat]. Astazi, telefonul a venit inapoi cu aceeasi problema. Nu am nici o idee cum as putea sa procedez in continuare si orice sugestie ar fi bine primita.
Luati legatura cu comerciantul si explicati-i ce se intampla. Daca l-ati cumparat online faceti un scan dupa certificatul de garantie si atasati-l la e-mail. Partea proasta este ca fara negatie de la service nu puteti obliga firma la nimic insa atatea reparatii nu sunt acceptabile.
Cu service-ul nu ati comunicat deloc? Pe certificatul de garantie sunt trecute corect toate interventiile, e notat cat a stat in service + faptul ca a fost trimis pentru aceeasi problema?
Dat mai multe detalii; inainte de a face reclamatie la ANPC trebuie sa parcurgeti niste etape, in principal aceea de a incerca rezolvarea pe cale amiabila. Eu zic ca aveti sanse sa va schimbe produsul sau, daca nu au unul identic si dvs. nu vreti alt model la schimb, sa va dea banii inapoi.
Multumesc pentru raspuns. O sa incerc sa o rezolv pe cale amiabila, dar daca nu reusesc o sa o consider o infrangere. Nu prea am cum sa ma iau la trante cu un astfel de gigant. Am deschis un ticket pe site-ul lor de suport, eventual o sa revin cu update.