avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 517 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Societăţi comerciale Infiintare societate comerciala
Discuție deschisă în Societăţi comerciale

Infiintare societate comerciala

Buna ziua!

As dorii sa imi deschid un magazin alimetar(mic)!Si am cateva intrebari la care sper sa gasesc raspuns!
1.Se poate sa folosesc ca sediu, garajul mamei mele(sta la casa si garajul este in curte)?Cum si unde obtin avizul?
2.Doresc sa fiu asociata cu ea, si deci ne putem angaja reciproc?
3.Mentionez ca sunt studenta ultimul an la Contabilitate!Pot tine eu contabilitatea sau trebuie sa gasesc un contabil pana termin facultatea?

Multumesc anticipat

Va rog mult sa imi spuneti ce pasi am de urmat sa deschid aceasta mica afacere!
1. Poti face magazinul in garajul mamei tale atita vreme cit este foarte foarte curat. Nu iti trebuie nici un aviz special. Doar autorizatiile de la Registrul comertului. Acordul de functionare este solicitat doar de unele Primarii. De regula nu e necesar.
2. Poti deveni asociata si poti avea contract de munca.
3. Poti contabilitatea daca te pricepi. Doar pentru certificarea situatiilor financiare anuale trebuie sa obtii semnatura unui contrabil expert. Costa citeva sute de mii de lei. O data pe an.

E simplu.

Alberto Kurtyan
Vă multumesc!

Toate cele bune!
Andreea1986 a scris:

Buna ziua!

As dorii sa imi deschid un magazin alimetar(mic)!Si am cateva intrebari la care sper sa gasesc raspuns!
1.Se poate sa folosesc ca sediu, garajul mamei mele(sta la casa si garajul este in curte)?Cum si unde obtin avizul?
2.Doresc sa fiu asociata cu ea, si deci ne putem angaja reciproc?
3.Mentionez ca sunt studenta ultimul an la Contabilitate!Pot tine eu contabilitatea sau trebuie sa gasesc un contabil pana termin facultatea?

Multumesc anticipat

Va rog mult sa imi spuneti ce pasi am de urmat sa deschid aceasta mica afacere!