avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 555 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul familiei sau probleme ... pensie intretinere de 2000 lei din salariu net de 780 ...
Discuție deschisă în Dreptul familiei sau probleme juridice de familie

pensie intretinere de 2000 lei din salariu net de 780 lei

lucrez ca sofer si am un salariu net de 780 ron anul trecut am avut un proces cu fosta sotie pentru marire pensiei de intretinere pentru doi copii in urma acestui proces instanta a hotarit o pensie de intretinere de 2000 de roni luindumi in calcul si diurnele pe care le primesc doar cind efectuez curse in afara tari cu toate ca adeverinta de la firma specifica clar ca diurnele nu au caracter permanent si se acorda doar pe perioada de deplasare pentru intretinerea zilnica a soferului nu sa luat in calcul aceasta adeverinta si sa dat hotarire irevocabila .Anul acesta am deschis alta actiune de micsorare a pensiei deoarece nu pot sa platesc 2000 de ron din salariu net de 780 ron .avind si probleme de sanatate si ne lucrind doua luni avind medical plus 1 luna concediu de odihna am adus adeverinta in care sa vazul ca figurez cu zoro lei in prima faza sa micsorat dar fosta sotie a facut recurs si mi-a fost respinsa actiunea motivind faptul ca diurna are continuitate cu toate ca in adeverinta nu figurez cu diurna pe lunile respective in care am stat in medical si co .ce pot sa mai fac ,ce mai e de facut ,nu imi permit sa platesc asemenea sume .va multumesc daca puteti sa-mi dati vreun sfat
Cel mai recent răspuns: m_ella2005 , utilizator 10:38, 3 Decembrie 2012
Conf. art. 409 alin. Cod procedura civila ''Alocaţiile de stat şi indemnizaţiile pentru copii, ajutoarele pentru îngrijirea copilului bolnav, ajutoarele de maternitate, cele acordate în caz de deces, bursele de studii acordate de stat, diurnele, precum şi orice alte asemenea indemnizaţii cu destinaţie specială, stabilite potrivit legii, nu pot fi urmărite pentru nici un fel de datorii.