avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 956 soluții astăzi

Joi, 6 februarie, are loc evenimentul: AI Act: De la reglementare la implementare - Ghid practic de conformare pentru companii. Participă →

Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... salar asistent medical angajat la o unitate scolara
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

salar asistent medical angajat la o unitate scolara

Buna ziua!am si eu o nelamurire si va rog din suflet sama ajutati daca se poate.Sunt asistent medical principal si lucrey la un liceu.Conform og 17/2008 salariul meu ar trebui sa fie 1380 leiinsa am numai 1036 lei.V a rog sa imi spuneti daca noi cei de la unitatile scolare avem alta grila de salariyare decat og17.Nu suntem salariyati ca si asistentii medicali din spitale?va rog sa imi raspundeti.....va multumesc anticipat
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 19:58, 4 Februarie 2009
nu e nimeni care lucreaya in domeniul sanitar?va rog un raspuns nu stiu ce sa fac.am colege cu acceeasi pregatire,care lucreaya pe un post similar si au salariu mai mare...please...
Din cate am inteles, si in cazul dvs sunt aplicabile dispozitiile Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 115/2004 privind salarizarea si alte drepturi ale personalului contractual din unitatile sanitare publice din sectorul sanitar, cu modificarile si completarile ulterioare.
Poate ati fost incadrata altfel, intrucat salariul precizat de dvs se refera la asistentii medicali principali din din anatomia patologica si medicina legala ? :(