Pe scurt situaţia e următoarea:
- am participat la concursul organizat de către consiliul de administraţie al unei şcoli gimnaziale pentru ocuparea postului de secretar;
- în urma concursului am fost declarat admis;
- am primit din partea comisiei de examinare un exemplar al procesului verbal final care atestă că am fost admis;
- preşedintele comisiei de examinare mi-a înmânat ulterior şi un exemplar al hotărârii consiliului de administraţie al şcolii prin care s-a validat rezultatul concursului, s-a aprobat angajarea mea şi a fost însărcinat directorul unităţii să încheie contractul individual de muncă dintre mine şi unitatea de învăţământ;
- a doua zi după ce mi-a fost înmânat şi un original al hotărârii consiliului de administraţie m-am prezentat la post, însă directorul nu a dorit să primească actele menţionate mai sus şi mi-a comunicat că el nu consideră concursul legal;
- în cursul aceleiaşi zile i-am comunicat directorului prin fax o cerere de a pune în aplicare cele arătate în hotărârea consiliului de administraţie, dar nu am primit niciun răspuns;
- după 6 zile i-am comunicat aceeaşi solicitare prin recomandată cu confirmare de primire, directorul fiind cel care a semnat confirmarea - tot n-am primit răspuns.
În aceste condiţii socotesc că numai printr-o acţiune în justiţie îl pot obliga pe director să îmi respecte dreptul de a fi angajat ca urmare a promovării concursului, dar nu ştiu cărei instanţe trebuie să mă adresez.
Vă rog frumos să îmi daţi un sfat, eventual un model de acţiune.