Problema mea a inceput cu data de 13.08.2012 cand am constatat ca telefonul nu mai fuctiona normal defectul consta tasta zero a toushcreenului nu mai functiona.Fiind in garantie am plecat cu el la service unde a fost reparat schimbandui touchul,asta a fost una din reparatii caci a mai urmat inca patru(4)reparatii care au fost:update soft si curatare baterie asta ca se incingea prea tare restul de 3 reparatii-inlocuire PCB (placa de baza) urmand cu inca 2 reparatii finale idem INLOCUIRE PCB SI ultima INLOCUIRE PCB SI surpriza acumulator schimbat,TOTAL REPARATII SERVICE 5 ORI(CINCI) finalul-telefonul se blocheaza si nu se mai poate folosi decat dupa ce acumulatorul se descarca complet si reincarci telefonul.In cazul meu ce pot face?TELEFONUL Nokia x7 achizitionat din BUCURESTI magazin foarte cunoscut la pretul de 1699 roni in ianuarie 2012 Am fost la ANPC si am depus sesizare dar am primit prin posta ca nu este de competenta lor deoarece telefonul a fost achizitionat pe firma persoana juridica si nu am decat sa i actionez in judecata. Firma mi la vandut mie dar asta nu am specificat la anpc. cand am depus reclamatiaINTREBARE-Unde este LEGEA PENTRU PROTECTIA CONSUMATORULUI SI CUM SE APLICA EA Azi am sunat la service unde seful de service a mentionat precum ca legea 449/2003 nu mai este valabila si telefonul va ramane in service 15 zile fortat si ca nu am posibilitatea sa il ridic de la reparat decat dupa 15 zile Asta este abuz de zel din partea angajatului firmei care este obligat sa returneze produsul proprietarului Va rog daca puteti sa ma ajutati in problema mea astept sa raspundeti pe forum Stefan Busa BUCURESTI