Pe data de 06.12.2012 am cumparat o tableta..de la o firma cunoscuta de electronice si electrocasnice...cu motivul de a fi cadoul fiicei mele de craciun...pe data de 24.12.2012...pe 25.12.2012 s.a stricat.Am inapoiat.o magazinului pentru a o trimite in service pe 28.12......Inainte de asta am intrebat daca o pot schimba cu alta marca...asta in caz ca mi se v.a strica a doua oara ,tot la fel de repede....au spus ca da ,nu e nici o problema=D>..La 10 zile am primit tableta..pe 09.01.2013..ce credeti?..s.a stricat la 24 de ore...{nu se mai deschidea..placa cica}..Am fost la magazinul respectiv si am cerut sa fie schimbata cu alta marca ,
cu riscul de.a plati si mai mult.#-o{In tot acest timp fetita mea a plans:((...a fost dezamagita si nerabdatoare sa o foloseasca...are 10 ani}. Mi.au spus ca nu ii mai intereseaza , sa sun la reprezentanta firmei de la care e tableta si sa rezolv ca au trecut 30 de zile de la data cumpararii#-o . Tableta are o garantie de 2 ani..insa nu o mai vreau ...ganditi.va ca aceasta marca mi.a fost chiar recomandata de vanzatorul magazinului. Acum intrebarea e...CE POT FACE IN ACEASTA PRIVINTA.,CE DREPTURI AM?