Am achizitionat de la un magazin din Constanta o cada cu hidromasaj la pretul de 2500 ron ,era la lichidare de stoc. Cand am dezlipit abtipidul de pe fundul cazii cu numele producatorului, acesta fiind oval , am vazut ca , cada este galbena toata si alba numai in locul abtipidului.Dupa utilizare sa ingalbenit si mai tare. Am mers la magazin si am facut o reclamatie catre firma producatoare. Au spus ca nu sunt ei de vina ca este cada galbena pentru ca eu am luat-o la reducere si trebuie sa clarific situatia cu magazinul. Cei de la magazin nici nu vor sa auda . Ce pot sa fac in aceasta situatie ?NU VREA NIMENI SA ACORDE GARANTIA ACESTEI CAZII.
Multumesc frumos.
O zi buna.
[Editat - 2.11 din Regulament: Identificarea unor persoane, fie fizice sau juridice, in mesajele postate sau in titlul topicului, nu este de dorit. Nu uita ca pe forum se discuta probleme juridice, iar nu implicarea lui X sau lui Z in ele. ]
Faceti o sesizare la Oficiul pentru Protectia Consumatorului, pentru ca vi se incalca dreptul la garantie. Faptul ca era lichidare de stoc nu ii absolva pe producatori/vanzatori de raspunderea pentru vicii ascunse.
Da, are dreptate d-na mediator, nu-i lasati pentru ca nu au dreptate. Garantia se aplica indiferent de oferta. Singurele articole care se vand fara garantie sunt acelea pentru care este specificat expres acest lucru si se numesc " asa cum sunt " .
In acest caz nu se discuta. Garantia este in vigoare, plus ca aveti un termen de retur fara explicatii, de 10 zile. Daca au trecut nu-i nimic, tot aveti garantie. Si nu Baumax este cea care trebuie sa raspunda in fata clientului ci magazinul de unde ati cumparat produsul.
Aveti toate sansele sa vi se restituie banii in caz ca sunteti nemultumit de produsul achizitionat in cazul in care ati respectat instructiunile de utilizare si nu ati deteriorat produsul.
@dan_popa40
Returnarea fara explicatii este acceptata doar la produsele cumparate online, nu e cazul utilizatorului.
Singura solutie este cea propusa de Birou_de_Mediator.
Aveti dreptate, am scapat din vedere ca a cumparat produsul direct din magazin.
Beneficiaza insa de garantie prin inlocuirea produsului respectiv cu unul similar.
Reclamatie opc
alinbaltag
Am si eu o rugaminte la dvs. am achizitionat o pereche de ghete dintr-un showroom al unui magazin online. In momentul in care le-am primit am probat gheata ... (vezi toată discuția)