Registrul Inventar serveste ca document de înregistrare a bunurilor achizitionate sau realizate, pe baza documentelor justificative. Se întocmeste la contribuabili într-un singur exemplar, după ce a fost numerotat, snuruit, parafat si înregistrat la organul fiscal
teritorial.
Lista de inventariere serveste ca:
- document pentru inventarierea valorilor materiale aflate în gestiune;
- document de baza pentru stabilirea minusurilor si plusurilor de valori materiale (imobilizari, stocuri) si a altor valori (elemente de trezorerie etc.);
- document justificativ de înregistrare în evidenta magaziilor (depozitelor) si în evidenta contabila în partida simpla a plusurilor si minusurilor constatate;
- document pentru întocmirea Registrului-inventar;
- document centralizator al operatiunilor de inventariere
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.