Buna ziua,
am infiintat de curand o casa de expeditie (SRL) si am declarat la ONRC sediul social ca fiind punct de lucru ( o camera de 20 mp intr-un imobil din zona rurala). La infiintare am declarat la ONRC ca persoana juridică îndeplineşte condiţiile de funcţionare prevăzute de legislaţia specifică în domeniul sanitar, sanitar-veterinar, protecţiei mediului şi protecţiei muncii, pentru activităţile precizate în declaraţia-tip.
Vroiam sa intreb ce anume imi mai trebuie pentru ca respectivul spatiu sa fie in ordine in cazul in care primesc un control -am inteles ca intotdeauna vin controale la societatile nou infiintate. Activitatea mea se desfasoara preponderent online si telefonic, nu am stocuri si firma nu interactioneaza fizic cu clientii.
Va multumesc!
Aveti nevoie si de autorizatia de functionare si Fisa de valabilitate a acesteia eliberate de Serviciul autorizari din cadrul Primariei in raza teritoriala a careia se afla sediul social/ secundar al societatii.
Aveti nevoie si de autorizatia de functionare si Fisa de valabilitate a acesteia eliberate de Serviciul autorizari din cadrul Primariei in raza teritoriala a careia se afla sediul social/ secundar al societatii.
Autorizatia de functionare este obligatorie NUMAI pentru activitatile expres prevazute de lege si nu este obligatorie pentru casele de expeditie. Pentru a desfasura insa aceasta activitate trebuie sa obtineti licenta, iar pentru a obtine licenta primii pasi sunt: pe punctul de lucru sa fi fost autorizata activitatea cu cod CAEN 5229 si sa aveti atestat pentru manager de transport. Aceste documente se depun impreuna cu celelalte documente prevazute de lege, urmand ca licenta sa se elibereze in circa 2-3 saptamani de la depunerea dosarului.