Buna ziua
vreu sa angajez o persoana pe PFA-ul meu.
Ce pasi trebuie sa urmez? Am inteles ca trebuie sa merg la ITM si ca imi trebuie neaparat semnatura electronica.
Va trebui sa mergeti la Registrul comertului unde ati inregistrat si ati autorizat activitatea PFA-ului, sa completati o noua declaratie din care sa rezulte ca aveti salariati pe PFAsi locul desfasurarii activiatii de catre acestia
1. IIn vederea incheierii contractului de munca,aveti de realizat urmatorii pasi:
- anterior incheierii cim, aveti obligatia de a informa persoana selectata in vederea angajarii cu privire la clauzele esentiale pe care intntionati sa le consemnati in contract.Obligatia de informare se considera indeplinita de catre angajator la momentul semnarii cim.( se vedea art.17 din codul muncii;),
-daca s-a realizat acordul de vointa, se incheie cim;
-anterior inceperii activiatii,cim se inregistreaza in registrul general de evidenta a salariatilor,care se transmite la ITM ,cel tarziu in ziua lucratoare anterioara inceperii activiatii de catre salariat;
2.Completarea si transmiterea REVISAL-ului la ITM
Transmiterea registrului general de evidenta a salariatilor in format electronic prin depunerea la sediul Inspectoratului teritorial de munca se face pe suport CD, discheta 3,5 inch/1,44 MB sau medii de stocare USB cu sistem de fisiere FAT/FAT32.
Registrul general de evidenta a salariatilor in format electronic (REVISAL), insotit de o adresa de inaintare semnata si stampilata de catre PFa, se depune la sediul inspectoratului teritorial de munca in a carui raza teritoriala PFA-ul isi are sediul...
Pentru prima depunere la sediul inspectoratului teritorial de munca a registrului general de evidenta a salariatilor in format electronic, adresa de inaintare este insotita de o copie a certificatului de inregistrare al PFA .
Obținerea parolei pentru transmiterea online a REVISAL-ului de către angajatori se face la sediul ITM în a cărui rază teritorială îşi au sediul PFA-ul în baza prezentării următoarelor documente:
a) solicitarea scrisă pentru eliberarea parolei
b) împuternicire semnată şi ştampilată de angajator, în cazul în care persoana care solicită obținerea parolei este alta decât angajatorul PFA;
c) copia certificatului de înregistrare a angajatorului PFA
d) copia actului de identitate al persoanei împuternicite.
Nu aveti nevoie de semnatura electronica pentru ITM ... semnatura electronica este necesara la ANAF pentru depunerea Declaratiei D112.
Incepand cu 01.01.2011 nu se mai depun la ITM c.i.m. si actele privind executarea, midificare, suspendarea si incetarea c.i.m. ... totul se face electronic cu ajutorul REVISAL-ului .. program care se obtine gratuit depe site-ul
www.inspectiamuncii.ro
Angajat ong
AdrianSNA
Buna ziua. Ce demersuri trebuiesc facute odata cu aparitia unui prim angajat al unui ONG? Trebuie modificat statutul, ce anume si unde trebuie declarat / ... (vezi toată discuția)