Din neglijenta nu am transmis la timp indexul la gaze, motiv pentru care furnizorul a facturat in baza unor estimari total exagerate. Eu nu am achitat asteptand corectia, pana la corectie, s-a ajuns la debransare. In ziua debransarii, omul trimis pe teren, bineinteles ca a citit si contorul asa incat s-a aplicat corectia, iar in ziua imediat urmatoare debransarii s-a efectuat si rebransarea, deoarece figuram cu un sold de recuperat la furnizor, sold care acoperea consumul efectiv.
Acum, furnizorul imi factureaza o asa zisa "Taxa deconectare pentru neplata" cat si o "Taxa deplasare in van".
Mie mi se pare un mare abuz dat fiind ca dupa retinerea contravalorii consumului efectiv eu am ramas inca cu sold de recuperat. Atunci debransarea s-a efectuat abuziv, nu?...La fel, rebransarea s-a efectuat fara sa-mi fie cerut vreun acord. Acum, daca nu platesc, iar ma debranseaza si-mi factureaza debransare? Pentru ce atata timp cat nu le-am cerut rebransare? WTF!?!
Ce pot sa fac ca n-am niciun chef sa le platesc aceste asa zise servicii....
Mentionez ca as mai avea o problema si anume, apartamentul este achizitionat de curand si nu am apucat sa transfer contractul de pe numele fostului proprietar pe numele meu.
In situatia in care apartamentul figureaza inca pe rolul vanzatorului,eventuale demersuri pentru contestare sanctiune pot fi efectuate numai de catre titularul dreptului de proprietate asupra apartamentului
În realitate nu a fost debransare, ci deconectare temporara, pana a doua zi când ati primit din nou gaz, trebuie sa fiţi atent la factura, se indica un termen de doua zile din luna în curs când trebuie sa comunicat-o consumul efectiv şi nu se va mai ajunge la astfel de situaţii.
Probabil ca vechiul proprietar a pus la dispoziţia dvs întreg dosarul de autorizate branşament gaze, din conţinutul contractului veţi observa ca în astfel de cazuri, acestea sunt măsurile dispuse de gdf suez
Cititi contractul cu GDF si vedeti ca tot ce au facut ei este scris acolo, asadar distribuitorul nu a facut altceva decat sa respecte contractul. Dv. sunteti cel care nu l-a respectat si atunci ....platiti pentru asta.
Practic s-a afectat furnizarea gazelor catre un loc de consum, nu fata de un proprietar anume, ca persoana. Dv. puteti sa nu platiti de acum incolo, dar nu veti mai primi gaze. Si nu dv. ca persoana, ci apartamentul dv.
Problema mea este ca nu scrie niciunde in contract ca eu sunt obligat sa comunic indexul, ei au oameni pe care la 2-3 luni ii trimit pe teren sa faca verificarile.
A doua problema, eu nu am solicitat rebransarea, cu toate astea ei au facut-o de capul lor, pe banii mei. De ce? Acum eu daca prin absurd nu platesc, ei vin sa ma debranseze, imi fctureaza taxa de debransare la o bransare neceruta de mine. Este normala politica asta?
Pai nu scrie ca trebuie sa cititi indexul, iar ei v-au facturat un consum estimat.
Daca il plateati, urmand ca la citirea lor (din trei in trei luni) sa se regularizeze, nu v-ar mai fi deconectat.
Daca n-ati platit, de-abia in acest caz au purces la deconectare....
Au venit, au deconectat, au citit, in baza de date s-a vazut ca sunteti pe credit, v-au dat drumul din nou tocmai pentru ca erati cu factura pe minus.
V-au deconectat la data scadenta si apoi s-a intamplat conectarea. Aceste operatiuni costa, asa ca sunteti bun de plata.
Nu ei v-au deconectat din senin, ci din cauza de neplata.
Daca n-o sa platiti, o sa vi se factureze estimat pana la trecerea facturii pe plus si pana la o viitoare neplata. Si iar va vor deconecta..... si tot asa.
Ca sa evitati toate aceste costuri rezultate din procedurile lor, (...) platiti si apoi vi se va regulariza consumul la citirea trimestriala sau.....cititi dv. si transmiteti indexul lunar.
Abuz gdf suez
abhramovici
Locuiesc cu chirie intr-un bloc din Brasov.In data de 1 aprilie cei de la GDF Suez mi-au facut o \\"pacaleala\\" sigilandu-mi contorul de gaz pt neplata unei ... (vezi toată discuția)