avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 661 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... completare carnet munca - timp partial
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

completare carnet munca - timp partial

Buna ziua,

As dori sa intreb pe cineva care are in sarcina completarea carnetelor de munca, cum se completeaza un carent pentru un angajat care trece de la 8 la 6 ore pe zi si invers de cateva ori pe parcursul unui an. Salariul se modfica deci in functie de asta.
Unde trebuie sa mentionez numarul de ore ? Ce altceva trebuie sa mai scriu ?

Fara suparare, as dori sa cer sfatul celor care fac acest lucru nu un simplu articol de lege sau la ninvel teoretic, cum se completeaza un carnet de munca. Multumesc.
Cel mai recent răspuns: Gratiela Ratiu , Consultant resurse umane 19:36, 3 Septembrie 2009
Mergeti la ITM si acolo o sa va arate cum puteti competa carnetul de munca.
Pentru a modifica timpul de lucru trebuie sa faceti si un act adtional prin care modificati timpul de lcru si eventual treceti si schimarea salariului.
Da, bineinteles ca pe baza actului aditional se fac modficarile ulterioare in carnetul de munca. Cred ca intr-adevar am sa merg la ITM insa speram sa nu mai fac drumul la institutia asta pacatoasa, unde trebuie sa abandonezi spearanta cand intri:)
Multumesc. Astept inca raspunsuri.
Scrieti la rubrica "Mutatia intervenita" din carnetul de munca "Modificat norma si salariul".
La rubrica "Meseria sau functia.." scrieti functia persoanei si nr de ore lucrate pe zi ( 8 ore/zi, 6 ore /zi, 4 ore/zi ).
Multumesc, Maria_Ioana. Acesta este raspunsul pe care il asteptam.
Tot la completarea carnetelor de munca - nu neaparat cu timp partial, as mai avea o intrebare, pentru cei care se ocupa de acest lucru.

La capitolul III, Pregatirea scolara, apare sus STUDII iar apoi sunt 2 rubrici care incep cu Actul, etc. Sunt in cazul absolvirii de ex a 2 facultati sau... ?

Pentru cei care termina facultatea dupa intocmirea carnetului, voi completa in spatiul cu acelasi nume, special pentru asta (a 2 parte a paginii) chiar daca o rubrica de sus cu Actul... etc ramane goala, nu ?

Sper ca m-am facut inteleasa. Multumesc. Delia

Alte discuții în legătură

Ce prevede legislatia in vigoare referitor la adeverintele de absolvire a unei facultati benu elena benu elena Buna, as vrea sa ma sfatuiti si pe mine in legatura cu adeverinta de absolvire a unei facultati la zi, pe care am dus-o sefului meu de la resurse umane si mi-a ... (vezi toată discuția)
Studii in carnetul de munca mariusica1 mariusica1 In anul 2005 am terminat facultatea. M-am angajat in noiemb 2005.Am adus diploma de licenta dar in cartea de munca figureaza tot adeverinta. In anul 2009 am ... (vezi toată discuția)
E valabila la angajator adeverinta de absolvire? mirela_74 mirela_74 am si eu o neclaritate.....angajatorul meu nu vrea sa-mi ia in considerare studiile de master pe motiv ca am adeverinta de absolvire nu diploma de absolvire si ... (vezi toată discuția)