avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1081 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Contencios administrativ sau ... Ajutor incalzire locuinte
Discuție deschisă în Contencios administrativ sau probleme juridice cu autorităţile, contravenţii

Ajutor incalzire locuinte

Bună seara,

Am 21 de ani si sunt studentă în Spania.
În iarna 2011-2012, pe când încă locuiam in România (singură, în apartamentul părinţilor mei, fără să am act de proprietar pe el), am făcut cerere pentru obţinerea ajutorului de încălzire a locuinţei, pe atunci neavând un loc de muncă şi nici venituri.
Cererea mi-a fost aprobată, am primit subvenţia, dar în februarie 2012 am venit în Spania, aşa că am anulat solicitarea. Între timp am primit o notificare, că se va evalua situaţia subvenţiei mele. De atunci nu am mai fost anunţată despre nicio schimbare. Acum câteva zile am primit o înştiinţare pe aceeaşi adresă (m-a anunţat o vecină), că am fost penalizată cu 920 RON, ca urmare a unei neconcordanţe în declaraţiile mele şi contul bancar. Nu ştiu sigur dacă la momentul respectiv aveam mai mult de 3000 RON depuşi (l-am şi închis între timp).

Întrebările mele sunt:
1. Se poate evita pe cale legală plata penalizării? Ce aş putea face în acest sens?
2. Cum s-a putut realiza verificarea contului, din moment ce se presupune că datele bancare sunt private şi nu mi s-a cerut acordul pentru a fi analizate?

Mulţumesc,
Cristina M.
Ultima modificare: Miercuri, 3 Aprilie 2013
mmcristina, utilizator
Cel mai recent răspuns: sabrina__cr , utilizator 17:23, 5 Aprilie 2013