In data de 18.03.2013 am primit decizia de anulare a inregistrarii in scopuri de tva, cf art 153 alin9 , litera c din codul fiscal.
Pana la acea data am emis cu tva, dupa acea data am emis o factura fara tva.
Am inteles ca de la data primirii deciziei nu mai am dreptul de a deduce tva la achizitiile de bunuri si servicii, dar am obligatia de plata a tva in conditiile in care desfasor activitati economice. Am intrebat la Anaf la asistenta contrubuabil si mi s-a spus ca voi facturra fara tva, dar am obligatia de plata a tva colectat(nu pe factura ci prin nota contabila)! Intrebare din ce platesc acel tva daca eu nu incasez tva de la client? Cum intocmesc decontul de tva pt trim I din 2013 tinand cont ca am atat facturii cu tva cat si fara? Trebuie sa intocmesc si decont 311? Cum voi proceda mai departe fiindca firma este functionala?
Reglementari tva
IOANBRADEA
Buna ziua!
Va rog sa ma ajutati si pe mine cu o problema:
Pana in data de 24 aprilie 2014 am fost platitor de TVA, iar la acea data am primit Decizia privind ... (vezi toată discuția)