As dori sa depun on line bilantul pentru 2012 dar nu stiu cum se ataseaza la bilant notele explicative,raporul de gestiune si declaratia administratorului.......ma poate indruma cineva?
La cele enuntate mai adaugati : proces- verbal adunare generala asociati si propunerea de distribuire profit sau de acoperire a pierderii.
Dupa intocmirea,semnarea si stampilarea anexelor mentionate(note,raport,declaratie ,p.v.asociati si propunerea de distribuire),acestea se listeaza si apoi se scaneaza. Se creaza cu acestea un fisier in format zip,care se ataseaza la PDF bilant intocmit si apoi se valideaza.
puteti sa imi spuneti va rog cum se ataseaza acest fisier zip la bilant?? si inca ceva ...daca firma a avut cifra de afaceri la 31.12.2013 in suma de 325.575 lei este obligatoriusa fie semnat bilantul de un expert ?
Fisierul arhiva se ataseaza la bilant in urma validarii acestuia. La validare vi se cere atasarea fisierului "buclucas".
Semnarea situatiilor financiare pentru societatile a caror cifra de afaceri depaseste 35.000 eur se semneaza de catre directorul economic, contabilul-sef sau alta persoana imputernicita sa indeplineasca aceasta functie, respectiv de persoane fizice sau juridice, autorizate potrivit legii, membre ale Corpului Expertilor Contabili si Contabililor Autorizati din Romania(Legea contabilitatii art.28, alineatele 11 si 12).