laurentiusergiu_33 a scris:
Am inteles ideea,si va multumesc pentru raspunsuri ,insa TREBUIE SA FIE SCRIS in regulament ca la elaborarea lui au participat reprezentanti ai salariatilor,si eventual numele lor?
Astfel cum reiese din dispoziţiile art. 257 din Codul muncii, consultarea salariaţilor, cu ocazia elaborării regulamentului intern de către angajator, este facultativă, lipsa consultării neatrăgând nevalabilitatea regulamentului.
In art.258 C.mun. sunt prevazute categoriile minime de dispoziţii pe care poate sa le cuprinda Regulamentul Intern, si anume:
) reguli privind protecţia, igiena şi securitatea în muncă în cadrul unităţii;
b) reguli privind respectarea principiului nediscriminării şi al înlăturării oricărei forme de încălcare a demnităţii;
c) drepturile şi obligaţiile angajatorului şi al salariaţilor;
d) procedura de soluţionare a cererilor sau reclamaţiilor individuale ale salariaţilor;
e) reguli concrete privind disciplina muncii în unitate;
f) abaterile disciplinare şi sancţiunile aplicabile;
g) reguli referitoare la procedura disciplinară;
h) modalităţile de aplicare a altor dispoziţii legale sau contractuale specifice.