Buna seara,
as dori sa aflu in 2013 care sunt cerintele pentru a avea un magazin mixt si a nu risca amenzi aiurea.
Din cate am citit(intrebari mai vechi) trebuiesc anumite taxe platite, deschis punct de lucru si cam atat...
Mi sa mai spus ca trebuie si autorizatii de la sanepid si numai stiu ce norme Europene trebuiesc respectate, gen 2 intrari in magazin (una clienti cealalta furnizori)... si asa mai departe.
Ma lamureste cineva si pe mine? In special cu normele Europene despre care nu am gasit mare lucru.
Inregistrarea punctului de lucru – eliberarea Certificatul constatator cu activitatile ce se vor desfasura in spatiul repectiv
Autorizatie de functionare pe linie sanitara si sanitar-veterinara
Autorizatie linia protectiei muncii si PSI
Autorizatia de functionare eliberate de primarie
Autorizatia privind montarea unei reclame/ firma/ panou
Alte precizari:
Contract cu medic medicina muncii
Contract de salubrizare (ridicare gunoi)
Amenajarea spatiului – trebuie facuta conform normelor uniunii europene, cu 3 spatii (de vanzare, de depozitare, pentru personal)
instructiuni tehnologice – schema de igienizare (wc-personal, vestiar, etc)
Aviz calificare personal (vanzatori)
Fise personal si evaluari de risc pe posturi de lucru, etc.
Contract de service pentru casa de marcat.
Afisarea la loc vizibil: certificat de inregistrare, certif constatator, autorizatii, anunt interzicere vanzare tutun si alcool catre minori, anunt cu nr de tel si adresa oficiului protectia consumatorului ... si altele
Daca folositi cantar (mecanic sau electronic) ... contract cu o firma de metrologie.
Trebuie sa asigurati si paza (sub sanctiunea amenzii, data de politie), prin paza proprie sau contract cu firma de bodyguarzi.
Avize magazin mixt
Costy S
Buna ziua,
Pentru un magazin mixt, (cod caen 4711 Comert cu amanuntul in magazine nespecializate, cu vanzare predominanta de produse alimentare, bauturi ... (vezi toată discuția)