avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 550 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Indemnizatie crestere copil pentru mamica eleva
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Indemnizatie crestere copil pentru mamica eleva

buna ziua dak sunt eleva l curs de zi pot beneficia de indemnizatie pt crestere copil?
Cel mai recent răspuns: Valeriu TUDOR , Consultant resurse umane 12:00, 23 Mai 2013
Da.
Conf art 2 alin 5 lit m OUG 111/2010 incepând cu data de 1 ianuarie 2011, beneficiaza de CCC persoanele care, în ultimul an anterior datei naşterii copilului, timp de 12 luni, au frecventat, fără întrerupere, cursurile de zi ale învăţământului preuniversitar, inclusiv în cadrul programului "A doua şansă", sau, după caz, universitar la nivelul studiilor universitare de licenţă ori de master, precum şi ale învăţământului postuniversitar la nivel de masterat, organizate potrivit legii, în ţară sau în străinătate, într-un domeniu recunoscut de Ministerul Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului, cu excepţia situaţiei de întrerupere a cursurilor din motive medicale.
Ultima modificare: Joi, 23 Mai 2013
Florin Cioca, Consilier juridic
MULTUMESC EU MAM INSCRIS LA CURS PE DATA DE 15 SEPT 2012 NASC IN IUNIE 2013. MA INCADREZ?
Dava veti naste in iunie 2013, atunci perioada eligibila este iulie 2012 - iunie 2013.

In perioada iulie 2012 - august 2012 ce statut ati avut?
Ultima modificare: Joi, 23 Mai 2013
Cornel Vasile, Consilier juridic
in acea perioada nu am avut loc de munca. dar dak platesc asigurarea de sanatate beneficiez?
1. Plata contributiilor la pensie, sanatate si/sau somaj nu va ajuta la a beneficia de indemnizatie pentru CCC.