avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 525 soluții astăzi

Marți, 11 februarie, are loc evenimentul: Negocierea colectivă - Alegerea reprezentanților angajaților și provocările practice. Participă →

Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Discriminare la locul de munca?
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Discriminare la locul de munca?

Am revenit in campul muncii dupa ce am castigat procesul cu firma (care ma concediase disciplinar). Cum am si banuit au reaparut probleme vechi.... Bineinteles ca d-nul Director imi poarta pica. Doar urmeaza sa-mi plateasca salarii din perioada concedierii si nu numai. Doar 3 zile a durat linistea. Astazi (lucrez ca agent/sofer de interventie) , la un moment dat mi-am cerut permisiunea sefului de echipa (lucram 3 pe masina) sa ma duc la cel mai apropiat grup sanitar pentru necesitati fiziologice. A fost de acord dar s-a intamplat ca atunci a sunat telefonul pentru o interventie la un obiectiv din oras. Colegii nu m-au anuntat si au plecat fara mine la alarma. Iesind de la grupul sanitar si vazand ca masina nu mai este unde am lasat-o, l-am sunat pe seful de echipaj iar el mi-a spus sa astept in locul unde ma gaseam, ca de fapt a fost o alarma falsa. A aflat si d-nul Director despre incident si in cateva minute s-a prezentat pe ,,teren" sa-mi reproseze faptul ca n-am participat la interventie fara sa-l intereseze de fapt motivul. M-a pus sa dau nota explicativa, dar jenat de situatie am refuzat sa o dau pe loc spunandu-i ca o s-o aduc maine. Ceilalti doi colegi au dat si ei declaratii, dar nu stiu daca au spus adevarul sau nu. Am respectat totusi una dintre regulile specifice postului (din fisa postului) si anume sa nu parasesc postul fara aprobarea sefului ierarhic, adica a sefului de echipa. I-am spus d-ului Director ca am respectat regulile specifice postului dar nu m-a ascultat si mi-a zis ca maine nu primeste nici o nota explicativa.