avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 557 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Securitate şi Sănătate în ... Cerinte PSI sediu social
Discuție deschisă în Securitate şi Sănătate în Muncă (fost Protecţia Muncii)

Cerinte PSI sediu social

Buna ziua,
Va rog sa-mi raspundeti la urmatoarele intrebari:
1. Care sunt cerintele din punctul de vedere al protectiei muncii si al protectiei impotriva incendiilor care trebuie indeplinite pentru sediul social al unui SRL care are doi asociati si nici un angajat, iar la sediul social nu se desfasoara activitati(exceptand activitatea de birou)?
2. Ce legi/acte normative reglementeaza aceste cerinte?
3. Este necesara intocmirea de programe de instruire si de fise individuale pentru protectia muncii si PSI/Situatii de urgenta, pentru asociati si daca da, cine le poate intocmi?

Va multumesc anticipat pentru raspunsuri.

Cel mai recent răspuns: roshcata , utilizator 11:07, 3 Iunie 2013
~ Conținut șters la cerere ~
Penrtu cei doi asociati care nu au calitate de angajati (salariati) si care desfasoara activitati de birou la sediul social nu se aplica prevederile Legii 307/2006 a securitatii si sanatatii in munca si in consecinta nu aveti obligatia de a intocmi programe de instruire si fise individuale de instruire pentru protectia muncii si PSI.

Referitor la masurile de PSI/SU,:
-daca va desfasurati activitatea intr-o cladire de birouri, proprietarul /administratorul cladirii are obligatia sa stabileasca măsurile de apărare împotriva incendiilor, (prevazute la art. 19 din L 307/2006) iar dumneavoastra in calitate de utilizatori ai spatiului aveti obligatiile ce va revin din art 21 din L 307/2006:
ART. 21
Utilizatorul are următoarele obligaţii principale:
a) să cunoască şi să respecte măsurile de apărare împotriva incendiilor, stabilite de administrator, conducătorul instituţiei, proprietar, producător sau importator, după caz;
b) să întreţină şi să folosească, în scopul pentru care au fost realizate, dotările pentru apărarea împotriva incendiilor, puse la dispoziţie de administrator, conducătorul instituţiei, proprietar, producător sau importator;
c) să respecte normele de apărare împotriva incendiilor, specifice activităţilor pe care le organizează sau le desfăşoară;
d) să nu efectueze modificări neautorizate şi fără acordul scris al proprietarului, al proiectantului iniţial al construcţiei, instalaţiei, echipamentului, dispozitivului sau mijlocului de transport utilizat ori al unui expert tehnic atestat potrivit legislaţiei în vigoare;
e) să aducă la cunoştinţa administratorului, conducătorului instituţiei sau proprietarului, după caz, orice defecţiune tehnică ori altă situaţie care constituie pericol de incendiu.
dragupfa a scris:

Legii 307/2006 a securitatii si sanatatii in munca si in consecinta nu aveti obligatia de a intocmi programe de instruire si fise individuale de instruire pentru protectia muncii si PSI.


O mica rectificare, in privinta securitatii in munca (protectia muncii) este vorba de LEGEA nr.319 din 14 iulie 2006 a securitatii şi sanatatii in munca publicata in M.Of. nr. 646/26 iul. 2006 cu modificari ulterioare.
multumesc de raspunsuri!
Sediul social este in apartamentul meu. aici nu se desfasoara activitate sau vizite ale clientilor. de asta intrebam, ca sa stiu daca trebuie sa cumpar trusa de prim ajutor, instinctor, sa fac planul de evacuare, sa afisez CUI-ul..etc.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Doc psi armin armin Buna, fac si eu un curs de PSI si am nevoie de un dosar pentru examen daca ma poate ajuta cineva cu niste informatii de mai jos: CAPITOLUL I 1. Acte ... (vezi toată discuția)
Cerinte npm si psi pentru sediul social si asociati IB IB Buna ziua, Va rog sa-mi raspundeti la urmatoarele intrebari: 1. Care sunt cerintele din punctul de vedere al protectiei muncii si al protectiei impotriva ... (vezi toată discuția)
Aviz isu zigo66 zigo66 Buna ziua, am inchiriat un spatiu intr-o cladire a cooperativei de consum si cand am fost sa obtin autorizatie de la ISU mi-au fost solicitate, avizele ISU ... (vezi toată discuția)