As dori sa stiu care sunt actele necesare pentru schimbarea sediului social al firmei si al punctului de lucru. Este nevoie de un contract de comodat, dar este necesara si prezenta proprietarului? Cat m-ar costa actele necesare? Unde se opereaza modificarile (la registrul comertului sau la finante?)?
Am si un asociat care este, la fel ca mine, si administratorul societatii. Este nevoie si de prezenta lui? Totodata doresc sa trec toata firma pe numele meu. Daca fac operatiunile separat, ma va costa mai mult?
Cred ca am pus cam multe intrebari, asa ca multumesc fff mult celor ce se incumeta sa imi dea raspuns.
Impreuna cu asociatul avand actele de identitate asupra dvs., va recomand sa va prezentati la serviciul de asistenta juridica de la registru comertului unde vi se poate da consultanta si intocmi/redacta actele. Dupa intocmirea actelor acestea se depun pentru inregistrarea in registru comertului. In total sa pregatiti vreo 1000 ron pentru cheltuielile ocazionate de acest demers.
Ba da...actul care face dovada folosintei spatiului destinat sediului social, actul care face dovada folosintei spatiului destinat punctului de lucru, hotararea asociatilor si contorul aferent in vederea publicarii in M. Oficial, act constitutiv actualizat, cerere tipizata de inregistrare, declaratie model 2, formular tipizat pentru inregistrarea la ANAF a spatiului destinat sediului, eventual copie dupa actele de identitate daca le-ati schimbat recent. Era sa uit...certificatul de inregistrare in original ca si acesta se schimba precum si vechile certificate constatatoare de autorizare se depun si acestea.