Ma puteti ajuta cu o problema?
In prezent, cativa angajati sunt in preaviz-desfiintarea postului, (ultima zi fiind pe data de 14.06.2013), urmand sa inceteze activitatea cu data de 17 (luni). In cazul in care administratorul se razgandeste, se pot mentine in continuare ca angajati ai firmei?
Administratorul va emite o hotarare prin care urmeaza sa fie anulate preavizele?
Ma puteti ajuta cu un model de anulare (revocare) a preavizului?
In asteptarea unui raspuns, va multumesc anticipat.
Decizia de concediere produce efecte de la comunicare. In caz de concediere salariatii au dreptul la un preaviz ce nu poate fi mai mic de 20 de zile lucratoare.
Decizia de concediere odata emisa are caracter definitiv, si poate fi anulata numai de catre instanta conflictelor de munca.
Dumneavoastra ii puteti chema pe fostii salariati la munca in temeiul art. 74 codul muncii in baza unor noi contracte cu aceleasi retributii avute anterior incetarii primului contract.
Angajatii au primit numai preavizul (ultima zi fiind 14.06.2013). Decizia de incetare a activitatii nu a fost emisa, nu s-a transmis nimic in Revisal.
In aceasta situatie, preavizul poate fi anulat?
Eu daca as fi in locul lui crystynayda i-as tine pe salariati numai in preavize.
Iar pe adeverinte de salariat as scrie: salariatul se afla in perioada preavizului urmand ca la data de ....... c.i.m. sa inceteze.
Este un abuz ceea ce face...?!