avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 998 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Acte necesare angajare in domeniul constructiilor
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Acte necesare angajare in domeniul constructiilor

Buna ziua! As dori sa stiu, ce acte sunt necesare angajarii in domeniul constructiilor?
Lucrez la o firma de constructii, care cere numai buletinul pentru angajare..si banuiesc ca sunt necesare mult mai multe, de aceea caut sa fac treaba mai buna, actele sa fie complete sa nu mai primeasca amenzi firma(a mai primit vreo 3-4). Sunt incepator, abia am obtinut diploma de Inspector SSM..si vreau sa stiu tot exact. Multumesc!
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 10:55, 18 Iunie 2013
In primul rand aveti nevoie de fisa medicala de aptitudine, apoi de act de studii pt functia pe care o veti ocupa, adeverinte de vechime (daca se solicita).
Actele necesare angajarii le stabileste angajatorul , intrucat nu avem reglementat la nivel legislativ asa ceva.

Insa, potrivit art. 8 din HG nr.500/2011,:
(1) Angajatorul are obligatia de a intocmi un dosar personal pentru fiecare dintre salariati, de a-l pastra in bune conditii la sediu, precum si de a-l prezenta inspectorilor de munca, la solicitarea acestora.
(2) Dosarul personal al salariatului cuprinde cel putin urmatoarele documente: actele necesare angajarii, contractul individual de munca, actele aditionale si celelalte acte referitoare la modificarea, suspendarea si incetarea contractelor individuale de munca, acte de studii/certificate de calificare, precum si orice alte documente care certifica legalitatea si corectitudinea completarii in registru.
...

Referitor la dosarul de personal vedeti si acest link:
www.avocatnet.ro/content/art...

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură