In luna octombrie 2008 am semnat cu RCS & RDS un contract pentru furnizarea serviciului de internet. A functionat cateva zile, iar apoi a fost intrerupt (cred ca de Presedintele Asociatiei de locatari). Am luat legatura cu Presedintele de scara si mi-a comunicat ca RDS & RCS nu are un acord/contract incheiat cu Asociatia si mi-a recomandat un alt furnizor de internet care are incheiat acel acord.
M-am abonat la acel furnizor, insa la aprox. 3 luni mi-a venit prima factura de la RDS, iar de atunci primesc in fiecare luna factura de la ei fara ca eu sa fiu conectat la ei.
Cum pot rezolva problema fara a achita facturile?
am avut o problema asemanatoare cu RDS si va sugeram sa nu platiti nici o factura, dar incercati sa rezolvati problema printr-o notificare cu privire la situatia existenta si daca vedeti ca nu se "potolesc", deschideti o actiune in justitie.
Cei de la RDS sunt mai mari HOTI ca cei de la Romtelecom. Cei din urma s-au mai potolit...RDS daca te-au prins cu un contract, nu te mai lasa...Ca ai sau nu semnal, ton la telefon, folosesti sau nu serviciile lor,ei te taxeaza....:closedtopic: