Continutul dosarului pentru recuperarea sumelor de la FNUASS pentru concedii si indemnizatii (dosar de incopciat) – trebuie sa fie urmatorul:
1. Cerere “tip” – anexa nr.12 din Ordinul 60/32/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (MO nr. 141/24.02.2011)
2. Centralizator privind certificatele de concediu medical aferente lunii/lunilor …..-anexa nr. 18 din Ordinul 60/32/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;
3. Copie xerox după Declaratia 112 pentru luna/perioada pentru care se solicita restituirea – inregistrata la ANAF;
4. Certificat de atestare fiscala emis de ANAF – pentru angajatorii care la luna/perioada anterioara au avut sume de virat « contributii pentru concedii si indemnizatii » ;
5. Fişa sintetică la contributia pentru concedii şi indemnizaţii de la ANAF (Cont 439) pentru angajatorii care la luna/perioada anterioara au avut sume de virat « contributii pentru concedii si indemnizatii » ;
6. Concediile medicale (exemplarul 2 – roz asezate in dosar in ordine alfabetica) aferente pt luna/perioada pentru care se solicita restituirea .
[ link extern ]