avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1076 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Pensionari şi probleme juridice ... cancerul este o boala obisnuita???
Discuție deschisă în Pensionari şi probleme juridice legate de pensii

cancerul este o boala obisnuita???

Buna ziua.Anul trecut am fost diagnosticata cu cancer de col uterin stadiul 3b.Am facut radio si chimio terapie.In prezent nu mai fac nici un tratament si sunt in concediu medical , in august mi se termina .Am avut un an de zile. As dori sa stiu daca comisia de expertiza poate sami refuze dosarul de pensionare pentru ca in prezent nu mai fac nici un fel de tratament, deci ... dupa ei sunt vindecata si apta de munca?????
Cel mai recent răspuns: Valeriu TUDOR , Consultant resurse umane 15:24, 28 Iulie 2013
1. Dvs. ati luat-o inaintea deciziei medicului expert de asigurari sociale si doriti sa stiti daca se poate sa nu va pensioneze de invaliditate.

2. - Raspunsul este ca se poate sa va pensioneze dar se poate si sa nu va pensioneze daca nu va stabileste un grad de invaliditate.
- Dar daca ati ajuns pana aici cu cred ca veti fi pensionata.

3. Oricum nu aveti ce face pana nu vi se da un raspuns, oricare ar fi el.
Interventie moderator:
:rtfm:
kocalumidita:

1. Ati mai deschis un topic cu acelasi subiectsi nu are nici un rost pentru ca nu veti primi alt raspuns.

2. Daca aveti alte intrebari pe aceeasi tema intrati tot aici si folositi butonul "raspunde".

kocalumidita a scris:
Buna ziua.As vrea sa intreb daca beneficiez de pensie de boala daca sufar de neo de col uterin?Mentionez ca sunt salariata si in prezent sunt in concediu medical.

ana_cer a raspuns:
Numai medicul expert al asigurarilor sociale va poate da raspunsul, daca veti fi incadrata in grad de invaliditate.

1. - Se poate beneficia de pensie de invaliditate oricand, daca medicii vor hotari asta.
- Pensionarea pentru invaliditate nu mai este conditionata de un anumit stagiu de cotizare in functie de varsta.