In anul 2012 un Consiliu Local aloca in Buget la Capitolul Religie suma de X lei, intr-o alta Hotarare nominalizeaza beneficiarii.
Instiinteaza in scris beneficiarii despre alocarea sumei, anexand si o copie despre Hot. respectiva.
Mentionez, ca nu se precizeaza nici destinatia banilor, nici procedura de intrare in posesie a sumelor. (justificare sume inainte sau dupa primirea banilor).
Suma nu s-a platit la cca. 90% dintre cei nominalizati, dar la unii beneficiari s-a virat suma in 2012. Pe ce criterii, nimeni nu stie.
Reprezentantii Primariei spun ca nu o sa primim sumele alocate, deoarece nu au bani.
In luna deceembrie 2012 Primaria a fost sesizata sa vireze sumele beneficiarilor, dar am primit urmatorul raspuns: - contabila nu se mai duce la Trezorerie anul acesta, o sa primiti in ianuarie 2013. -
INTREBARI:
1. In baza Hotararii de alocare sume este obligata Primaria sa plateasca sumele restante, adica sa aplice Hotararea?
2. Beneficiarii nominalizati care nu au primit banii pot face ceva demersuri legale de a intra in posesia banilor?