O persoana fizica autorizata, neplatitoare de TVA, deschide un puct de lucru in Romania.
Achizitioneaza mobila, electrocasnice si alte produse de decor din Ue, de la persoane fizice si de la depozite gen Caritas.
Ce documente trebuie intocmite pentru introducerea in vanzare a acestor produse?
Sunt considerate achizitii intracomunitare? Daca da, PFA trebuie sa se inregistreze in ROI, chiar daca e neplatitoare de TVA?
La vanzare produselor, trebuie folosita casa de marcat?
Este nevoie de certificat de dezimfectie, daca nu este vorba despre haine?
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.