avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 471 soluții astăzi
Forum Discuţii diverse Răspunsuri în comunitate Excursie ratata
Discuție deschisă în Răspunsuri în comunitate

Excursie ratata

Buna ziua,deci eu sunt elev am 17 ani jumatate,am platit la liceul unde invat suma de 700 ron pentru o tabara in Baia Mare,cand am dat banii ne-au promis ca stam 7 nopti si 8 zile,sa cautam pe net penisunea/vila mara 3*,ca v-om avea discoteca in "vila/pensiunea" respectiva,ca v-om avea oameni de divertisment care ne v-or creea diferite concursuri,ca v-om intalnii altii 150 de copii cu care v-om avea diferite activitati.
In realitate a fost diferit am stat la un centru de agrement de 1*,6 nopti si 7 zile,cu gandaci in camera,paturi ca la spital,numai e cazu sa zic ca nu am avut oameni de divertisment/discoteca,nu am avut voie sa ne apropiem de ceilalti copii ne certau spunundu-ne "ca nu sunt din grupu nostru sa numai stam cu ei".Intrebati de toate neplacerile de mai sus ni s-a raspuns la o singura intrebare : "Numai stam o noapte in plus deoarece nu ne-am mai cazat 1 noapte in Cluj",dar tot 700 ron am achitat.Am vrut sa plecam a 3 a zi(5 din aproximativ 40 de elevi) si nici macar nu s-au chinuit sa ne opreasca ne-a dat verde sa plecam.
Ce e de facut? Cum as putea sa imi recuperez o parte din suma de bani sau toata suma pierduta? Sau ce este de facut ?:)
Scuzati-mi gramatica de 6 nopti nu m-am odihnit cum a trebuit .
Ultima modificare: Vineri, 2 August 2013
ContSters297585, utilizator
Cel mai recent răspuns: ContSters297585 , utilizator 23:02, 2 August 2013
Deci, in primul rand trebuie sa aflati cum sau contractat serviciile, prin agentie turistica s-au direct cu pensiunea respectiva.