avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 178 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Concediat pentru \\"indisciplina\\"
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Concediat pentru "indisciplina"

Va salut...
Am si eu o problema.... Lucrez ca ag. securitate si zilele trecute am fost chemat la sediu firmei pentru a-mi da demisia la cererea sefului.....am refuzat sa imi dau demisia si am fost amenintat ca ma poate da afara pentru indiscipina. cu o saptamana inainte de a fi chemat la sediu am avut o discutie cu niste colegi in afara serviciului(cand s-a facut schimbarea de tura) despre faptul ca colegul meu de tura i-a adus la cunostiinta sefului despre problemele care le avem cu un alt coleg si ca acesta nu a schitat nicio miscare la cele auzite, tacand malc, lasandu-mi impresia ca nu il intereseaza. In acea discutie se pare ca am folosit cuvantul nesimtit la adresa sefului meu (care a tacut malc). Credeti ca poate folosi acest motiv pentru desfacerea contractului de munca pe motiv de indisciplina? consultand codul muncii la categoria indisciplina in serviciu nu ma regasesc in acele paragrafe ca fiind vinovat de comportament neadevat in serviciu deoarece eu iesisem din tura... s chiar si asa daca as fi fost in timpul serviciului nu cred ca ar fi un motiv grav pentru a fi concediat pe baza de indisciplina... Credeti ca daca l-as da in judecata ca m-a dat afara pe motive irelevante as castiga?
Cel mai recent răspuns: iulian_stefan01 , utilizator 13:52, 10 August 2013
Chiar daca dispozitiile art. 247 C. muncii nu fac referire la normele de comportament atunci cand definesc abaterea disciplinara, nimic nu se opune ca prin regulamentul intern sa se reglementeze asa ceva.