Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Inregistrarea punctului de lucru – eliberarea Certificatul constatator cu activitatile ce se vor desfasura in spatiul repectiv
Autorizatie de functionare pe linie sanitara si sanitar-veterinara - nu trebuie la textile
Autorizatie linia protectiei muncii si PSI
Autorizatia de functionare eliberate de primarie
Autorizatia privind montarea unei reclame/ firma/ panou
Alte precizari:
Contract cu medic medicina muncii
Contract de salubrizare (ridicare gunoi)
Amenajarea spatiului – trebuie facuta conform normelor uniunii europene, cu 3 spatii (de vanzare, de depozitare, pentru personal) - nu trebuie la textile 3 spatii
instructiuni tehnologice – schema de igienizare (wc-personal, vestiar, etc)
Aviz calificare personal (vanzatori)
Fise personal si evaluari de risc pe posturi de lucru, etc.
Contract de service pentru casa de marcat.
Afisarea la loc vizibil: certificat de inregistrare, certif constatator, autorizatii, anunt interzicere vanzare tutun si alcool catre minori, anunt cu nr de tel si adresa oficiului protectia consumatorului ... si altele
Daca folositi cantar (mecanic sau electronic) ... contract cu o firma de metrologie. - nu trebuie la textile
Trebuie sa asigurati si paza (sub sanctiunea amenzii, data de politie), prin paza proprie sau contract cu firma de bodyguarzi.
NU o sa va controleze nimeni la protectia muncii ca si administrator, dar oricum ar fi bine sa completati carnetele alea de pm si psi.
Curs practic de implementare SAF-T: Ce date raportăm și cum în noile declarații cerute de ANAF
Noua declarație 406 presupune raportarea la Fisc a tuturor datelor din contabilitatea unei firme (încasările și plățile, produsele aflate în stoc, taxele plătite, înregistrările contabile etc.) într-un mod standardizat, care trebuie să respecte întocmai schema tehnică impusă de autoritatea fiscală.
Cursul practic oferit de avocatnet.ro va cartografia noul sistem SAF-T, fiind gândit ca un instrument de orientare în care vom analiza aplicat, timp de 8 ore, noul sistem de raportare, astfel încât fiecare participant să înțeleagă cum se identifică și se raportează informațiile cerute de Fisc prin declarația 406.