avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 478 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Indemnizatie de crestere a copilului in cazul in care ...
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Indemnizatie de crestere a copilului in cazul in care mama este studenta

Buna ziua,
Momentan sunt studenta la invatamant la distanta in cardul unei universitati particulare. Am terminat anul 2. Urmeaza sa nasc in lunile aprilie-mai anul viitor. Intrebarea mea este: daca ma transfer acum la invatamant de zi si fac anul 3 la zi, pot primi indemnizatia de crestere a copilului atunci cand voi naste?
Mantionez ca am 23 de ani si nu am obtinut venituri inpozabile in unltimele 12 luni.
Va multumesc!
Cel mai recent răspuns: Valeriu TUDOR , Consultant resurse umane 11:44, 26 August 2013
Potrivit OUG nr.111/2010:
art.2 (5) Cele 12 luni prevăzute la alin. (1) pot fi constituite integral şi din perioadele în care persoanele s-au aflat în una sau mai multe dintre următoarele situaţii:
....
m) frecventează, fără întrerupere, cursurile de zi ale învăţământului preuniversitar, inclusiv în cadrul programului „A doua şansă“, sau, după caz, universitar la nivelul studiilor universitare de licenţă ori de master, precum şi ale învăţământului postuniversitar la nivel de masterat, organizate potrivit legii, în ţară sau în străinătate, într-un domeniu recunoscut de Ministerul Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului, cu excepţia situaţiei de întrerupere a cursurilor din motive medicale;
...

Asadar, pentru a beneficia de indemnizatia pentru CCC va trebui sa frecventati cursurile la zi ale facultatii si nu cursuri la distanta.
Daca va transferati la zi, veti putea beneficia de indemnizatia pentru CCC.