Am achizitionat in data de 12.07.2013 o masina Dacia Logan II, in valoare de 10140 euro, cu o garantie de 5 ani acordata de producator, plata cash. In data de 26.o8.2013, intorcandu-ma de la Mamaia, in jurul orei 18, la trecerea prin statia de taxare de pe A2, m-a surprins o ploaie torentiala, care s-a repetat in mai multe reprize pana la sosirea acasa, in Gorj. Mi-a fost inundat portbagajul, compartimentul de depozitare a rotii de rezerva s-a umplut cu apa, care la fiecare franare cat de usoara, deversa pe podea pana la picioare pasager fata si sofer. Bancheta spate si spatarul banchetei s-au udat intens. Si astazi, 30.08.2013 cand am vizitat masina in service-ul dealerului auto, la ora 17, apa se scurgea din componentele masinii insirate la uscat. Cu aceasta ocazie mi s-a comunicat ca solutia agreata de producator si comunicata in scris service-ului, este inlocuirea mochetei portbagajului si uscarea si remontarea celorlalte componente afectate. Cauza care a generat totul este o greseala de montaj a unei garnituri de etansare, care mi-a si fost aratata, rupta fiind. Pe traseu nu am observat apa la picioare, avand montate covorase de cauciuc tip tavita. Traiesc un cosmar si suport o mare umilinta. Ce ma sfatuiti? Va multumesc.
Compartimentul rotii de rezerva trebuie sa aiba o gaura prevazuta cu un dop din plastic prin care trebuie sa se scurga eventuale lichide. Daca ati observat ca bancheta se uda de ce nu ati scos roata de rezerva si sa scurgeti apa din acel compartiment? Stiu ca nu este o intrebare normala dar trebuia sa eliminati apa intr-un fel sau altul.
Intrebarea este cum ajungea apa din portbagaj pana la pasagerul din fata??
Daca cauza a fost identificata, garnitura rupta, nu ramane decat ca aceasta sa fie inlocuita si sa cereti service-ului sa faca o proba cu apa si sa constate daca mai intra apa in portbagaj.
Daca as fi cumparat o pereche de pantofi si la prima ploaie as fi patit tragicomedia cu Dacia Logan II, as fi beneficiat de alt tratament in perioada de garantie, dupa 34 zile de la achizitia produsului, fara a mi se imputa eventuale neglijente in procedura de evacuare a lichidelor din...habitaclu.
Nu am spus ca sunteti vinovat pentru ca nu ati evacuat lichidele din habitaclu, am sugerat doar ca trebuia sa identificati cauza pentru care in masina intra apa si sa fi luat ceva masuri pentru micsorarea "dezastrului". A plouat de la Fetesti pana in Gorj, nu ati oprit deloc sa vedeti ce se intampla, de unde venea apa, pe unde se infiltra in portbagaj?
Ce ati fi spus daca in locul garniturii s-ar fi rupt cureaua de distributie care ar fi dus chiar si la schimbarea motorului?
Garantia se acorda tocmai pentru acoperirea unor eventuale defecte de fabricatie sau defecte ascunse care pot apare chiar dupa iesirea masinii din fabrica sau pot apare cu o zi inainte de expirarea garantiei.
Ca sa va mai treaca "supararea" va pot spune ca Dacia este o masina foarte buna, contrar parerilor multora care o critica, mai pot exista deficiente (cum este cazul dvs.) dar defecte in perioada de garantie pot apare la toate brandurile de masini.