Buna ziua
Ma puteti ajuta va rog cu o informatie?Bonurile fiscale pe care le emit cu casa de marcat trebuiesc insotite de facturi neaparat?Daca eu emit bon fiscal in valoare de 10000ron si nu mi se solicita factura sa zicem...pot face urmatoarea inregistrare in lipsa facturii ? 5311=704 sau am obligativitatea emiterii facturii fiind vorba de o suma mare?Si as mai avea o intrebare...Daca am gresit un bon fiscal(incepator in ale caselor de marcat)suma de pe bon 0.01 ron ...pot scrie proba pe el?pt ca chiarasta este...am butonat casa de marcat sa vad ce face si daca ma descurc...
E obligatoriu sa dati bon fiscal. Factura o dati doar daca vi se cere de catre client.
Articolul contabil pentru incasarile din serviciul prestat 5311 =704 si 4427 daca sunteti platitor de tva.
Pentru cazul in care dati si factura, inregistrarile contabile sunt: inregistrarea facturilor 411 = 704 si 4427 si incasarea facturilor 5311 = 411. Asta in cazul in care faceti incasarea facturilo pe loc.
Daca faceti incasarea la un anumit termen: inregistrarea facturilor 411 = 704 si 4428, incasarea facturilor 5311 = 411 si 4428 = 4427 la data cand s-a facut incasarea.
Contari bonuri fiscale
mamon
Buna ziua!Va rog sa-mi spuneti cum este corect sa inregistrez in contabilitate urmatoarele:
Am deschis pct de lucru,prestare servicii(masaj),am achizitionat ... (vezi toată discuția)