avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 801 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Probleme juridice în afaceri - ... Schimbare personalitate juridica
Discuție deschisă în Probleme juridice în afaceri - contracte între profesionişti

Schimbare personalitate juridica

va rog sa ma ajutati cu un raspuns
: sunt medic veterinar
: vreau sa preiau un contract de concesiune
: pe care un medic l-a avut,el fiind organizat ca si PFA persoana fizica autorizata
: impreuna am infiintat o societate comerciala fiind amandoi asociati cu drepturi egale
: MEDICUL VETERINAR a depus o cerere de radiere a cabinetului in care activa CU MENTIUNEA INFIINRARII NOII SOCIETATI COMERCIALE CARE ESTE INREGISTRAT LA REG.COMERTULUI
: din pfa in societate comerciala
: in care SUNT si eu
: toate acestea la colegiul medicilor veterinari
: intre timp el a decedat ,
: eu ramanand singur in firma
: l-am scos din firma inainte sa fie aprobat noul cabinet dar el anuntase schimbul de personalitate juridica la CMV prin cererea depusa

: acum cabinetul vet este aprobat deoarece am depus eu o cerere de infiintare de cabinet in aceeasi societete
: intrebarea este....schimbul de personalitate juridica trebuia aprobat? sau doar instiinatat catre autoritate ,respectiv colegiul medicilor veterinari?
Cel mai recent răspuns: marian_ , utilizator 10:37, 7 Septembrie 2013
Nu se poate transforma o PFA intr-o societate comerciala. Sunt doua entitati distincte, prima fara personalitate juridica iar a doua cu personalitate juridica, fiind reglementate de legi diferite. Cele doua pot insa sa coexiste.
Statutul medicului veterinar
Statutul din 24/10/2010, publicat in Monitorul Oficial, Partea I nr. 147 din 01/03/2011, al medicului veterinar.

Art. 23. - Medicul veterinar este liber să işi schimbe in orice moment opţiunea pentru una dintre formele de exercitare a profesiei prevăzute de Legea nr. 160/1998, republicată, cu modificările ulterioare, şi de prezentul statut.