O firma nou infiintata (caz concret, infiintata acum o luna), participa la o procedura de achizitie publica si depune garantia de participare in cuantum de 50%.
Prin ce document ar putea fi concretizata dovada incadrarii in IMM ?
Mentionez ca este depus Certificatul constatator emis de ONRC, din care rezulta ca firma este infiintata in luna august 2013, are un salariat, motiv pentru care nu are rost sa mai discutam despre cifra de afaceri sau active totale ...
Celelalte cerinte privind capacitatea tehnica si/sau profesionala sunt indeplinite prin sustinerea acordata de catre un tert sustinator.
Ar mai fi necesare alte clarificari ? ? ?
Exista vreo prevedere legislativa prin care se impune un astfel de document, sau se prevede undeva ca firmele nou infiintate beneficiaza de reducerile prevazute la art.16 din L346 privind IMM-urile ?
La procedurile de achizitie se depune in general o declaratie pe proprie raspundere a ofertantului, privind incadrarea ca IMM. Dovezi suplimentare se solicita de regula in evaluare, in situatia in care exista dubii sau neclaritati asupra declaratiei prezentate. Este greu de crezut ca in cazul in speta pot exista astfel de dubii.
Vedeti si art.3, alin.3) si 7, alin.4) din Legea 346
Cifra de afaceri
af_krisz
Buna ziua,
Daca o firma participa la o licitatie, care incadreze in categoria IMM, iar cifra de afaceri nu este atat, cat cere in documentatie de ... (vezi toată discuția)