avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 861 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul, calculatorul meu şi ... Website - date cu caracter personal
Discuție deschisă în Dreptul, calculatorul meu şi internetul

Website - date cu caracter personal

Buna ziua,

Am gasit pe forum diverse topic-uri cu informatii similare, insa nu am reusit sa gasesc raspuns la ce am nevoie.

Sunt programator web. Majoritatea site-urile clientilor mei au un formular de contact. Se colecteaza numele si adresa de email. Datele nu sunt stocate pe server. In situatia aceasta, este nevoie de notificarea ANSPDCP?

Multumesc anticipat.

Cu stima,
Lucian Ilea
Cel mai recent răspuns: ContSters302368 , utilizator 11:00, 17 Octombrie 2013
Buna ziua,

Dvs. sunteti programator web, nu sunteti responsabil pentru continutul sau scopul in care e utilizat un website al unui client al dvs.
Responsabil e clientul insusi pentru continutul si datele colectate pentru care va trebui sa depuna o notificare online la ANSPDCP in vederea colectarii si utilizarii acestora si in legatura cu scopul utilizarii acestora (pentru doua sau mai multe scopuri care nu au legatura intre ele este obligat sa completeze cate un formular tipizat pentru fiecare scop în parte).
Buna ziua,

Multumesc pentru raspunsul dvs.

Ceea ce nu inteleg (si nu m-au lamurit nici cei de la ANSPDCP) este - e nevoie de aceasta notificare pentru un lucru marunt precum un formular de contact? Practic se colecteaza numele si adresa de email, nu sunt stocate nicaieri si sunt folosite doar pentru a raspunde celui care le-a furnizat in mod voluntar.

Cred ca cel putin 90% din website-uri au un astfel de formular, iar obligativitatea ca toti sa depuna aceasta notificare mi se pare absurda. Ma gandesc ce s-ar intampla si la aceasta institutie - cate notificari ar avea de procesat?

Multumesc inca o data.