Daca in actul constitutiv sunt desemnat administrator al societatii (fara alte precizari particulare, asa a fost redactat la vremea respectiva) trebuie sa am si un contract de mandat (administrare) pentru a putea beneficia de exemplu de indemnizatie si alte drepturi (pe cale de consecinta, pentru a putea sa-mi platesc si obligatiile bugetare asociate acestei indemnizatii)? Daca da, intre cine si cine se incheie un astfel de contract (eu fiind deja de la infiintare atat asociat cat si administrator).
Si ca sa nu mai deschid inca un topic, daca doresc modificarea (unor parti din) actul constitutiv (de exemplu adaugari / eliminari de coduri CAEN, modificari decurgand din hotarare AGA si respectiv contract(e) de cesiune, pentru a deveni spre exemplu asociat majoritar etc.), se face un nou act constitutiv, sau o anexa la actul constitutiv in vigoare unde se specifica ce articole se modifica?
Si cate modificari se pot face concomitent (adica ma refer la o singura sau la cat mai putine demersuri pe langa registrul comertului)?
Pe mine ma intereseaza practic urmatoarele (le scriu intr-o ordine mai mult sau mai putin arbitrara).
1.) preluarea partilor sociale ale asociatului majoritar (70%)
2.) cesionarea unui numar de parti sociale unui asociat inexistent pana la aceasta data (fiul meu) in asa fel incat sa detina 30% din partile sociale.
3.) modificarea / adaugarea / stergerea unor coduri CAEN (inclusiv, poate mai complicat, dar obligatoriu, al celui principal din consultanta, in altceva din aceeasi clasa legata de IT, dar in nici un caz consultanta)
4.) cresterea capitalului social prin convertirea unor sume pe care le-am imprumutat de-a lungul timpului societatii in parti sociale (poate nu m-am exprimat tocmai correct, dar cred ca se intelege: de ex. am creditat societatea in total cu 15000 de lei in timp, si vreau de exemplu ca 3500 de lei sa-i convertesc in parti sociale, in asa fel incat capitalul sa devina sa zicem 4000 de lei; am dat un exemplu, nu m-am referit la o suma anume, deoarece trebuie sa se poata asigura si marimea de 10 lei a partii sociale si respectiv raportul de 70%-30% intre mine si fiul meu).
5.) daca este cazul, la articolele privind administratorul, specificarea unei indemnizatii si a altor drepturi (aici precizez ca eu in afara de administrator sunt si director general sub aspectul contractului de munca; as fi insa mult mai fericit sa incetez acest contract, sa nu mai am de-a face cu ITM si sa-mi pot incasa drepturile, respectiv plati obligatiile catre buget din pozitia de administrator)
Va multumesc in avans pentru raspunsuri
L.E.
Am uitat o intrebare, numele societatii se poate modifica odata cu aceste schimbari de mai sus (sau in fine, numele societatii se poate schimba)?