Poti , te rog, sa imi dai si un temei pentru acest lucru?
Si cum faci tehnic chestia asta?
Pentru ca la mine in sistem totul e ok.
Am observat din intamplare acest lucru, cand au venit oamenii cu hartia de la ITM in care figurau cu 2 contracte active. Problema este in informatia de la ITM, aparand 2 contracte active ( unul pe CUI -ul vechi, celalalt pe CUI-ul nou)
Iar ca si procedura am facut astfel:
Dupa schimbarea statutului juridic ( din" punct de lucru" in "sucursala") am sunat la ITM ptr. a intreba care este procedura in astfel de situatie.
Mi s-a spus ca este suficient sa facem o adresa catre ei ( care se poate face si prin posta cu confirmare de primire ), insotita de documentele justificative ( certificat de inregistrare fiscala), sa facem modificare pe angajator in REVISAL cu noul statut si sa trimitem datele catre ei, pe internet pe adresa
[ link extern ] /,
Pentru mai multa siguranta am mers personal la sediul ITM , unde am depus aceasta adresa, cu modicarea facuta ( baza de date am avut-o pe stick), unde am primit nr. de inregistrare si am primit o noua parola si un nou utilizator.
Astfel ca la noi, in aplicatia locala nu avem nici o problema legata de contractul unui salariat. Schimband-se CUI-ul, salariatii apar la noi cu un singur contract activ de la inceput la sfasit pe noul CUI.
Mentionez ca in cartile de munca nu se facea niciun fel de astfel de modificare. Doar se punea stampila cu noua denumire/modificare si la explicatii se trecea decizia nr... si cam atat.
Nu se inchidea si nu se deschidea nimic.