Scurt - Luna iulie vandut ap Buc. Noul prop taiat cablu . Eu am anuntat rcs-rds care a trimes o echipa sa constatate in 30-iulie 2013 apoi m-am deplasat la casierie sa platesc si sa reziliez contractul.... imposibil pt ca deja se emisese o alta factura pe luna urmatoare... si de atunci acest lucru se tot repeta cu toate interventiile si incercarile mele de a plati. Operatoarea mi-a spus ca daca platesc sistemul va genera automat o factura de rebransare( unde ? pe un cablu taiat?) si una de abonament motiv pt care tot nu pot sa depun cerere de rezilire..- Intre timp m-am mutat din Buc undeva in tara si-mi e cu atat mai greu sa ajung in Buc acest lucru insemnand cheltuieri suplimentare.. CE SA FAC ?? Daca ii ignor de acum inainte ce consecinte pot avea? In fata" politicii" acestei firme buna mea intentie de om cinstit si corect nu mai valoreaza nimic.. Dorec doar un sfat demn de urmat ! Multumesc!
Explicatiile lor fanteziste cu computere dintr-o alta dimensiune care lucreaza de capul lor nu au nici o valoare juridica.
Transmiteti o cerere de reziliere prin posta cu confirmare de primire si nu va mai pierdeti vremea pe la ghisee. Daca pe viitor aveti probleme puteti face dovada indeplinirii procedurii de reziliere.