avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 685 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... Fals - marire medie la universitate
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

Fals - marire medie la universitate

Buna ziua,

Sunt student la o universitate, la master. Recent s-au afisat listele cu bursierii, iar pe lista, un coleg de-al meu era trecut cu media 9.50. Dupa 5 zile s-a afisat si lista cu suma primita ca bursa, iar acel coleg avea media 10 in lista.

Avand in vedere ca nu se pot da mai mult de 2 mariri in total si ca maririle se dau in toamna, nu in aceste 5 zile, e foarte ciudat.

Eu l-am urmarit pe coleg, pentru ca in semestrul I din anul 1 a avut note sub 10, dar la final a avut media 10, asa ca in semestrul 2 am fost atent la notele lui, au fost cel putin 3 note sub 10, una chiar de 8, iar dupa ce am calculat ce medie va avea, rezulta fix 9.50, cat era scris initial.

Probabil el doreste sa ramana la doctorat, unde conteaza media si facand parte din consiliul de administratie, este prieten cu secretara.

Mie nu mi se pare normal sa aiba sanse mai mari la doctorat (si implicit bursa mai mare de merit, acum) pentru ca are 'pile'. Media i-a fost modificata in aceste 5 zile.

Cui ma pot adresa pentru a sesiza aceasta neregula si cum pot face sa nu se afle ca eu sunt denuntatorul? Ma gandesc sa fac plangere dupa ce imi sustin examenul de dizertatie.
Cel mai recent răspuns: student02 , utilizator 00:18, 30 Octombrie 2013
Puteti incepe prin a trimite o sesizare catre decanul universitatii respective, sub rezerva faptului ca anonima dvs. poate sa nu aiba urmarea dorita.
Persoana care se ocupa de burse este secretara sefa. Ma indoiesc ca decanul nu stie nimic despre asta, nu am sa ma aleg decat cu imposibilitatea sustinerii lucrarii de disertatie.

Daca asta ar fi singura solutie, prefer sa o las moarta.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură