avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 891 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Salariat nou SRL-D
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Salariat nou SRL-D

Buna ziua,
am infiintata o societate SRL-D de doua luni, as dori sa angajez pe cineva din data de 9.11.2013, fiind primul salariat ce trebuie sa fac? Fiind primul angajat nu am parola pentru revisal, cum trebuie sa procedez?care sunt pasii de urmat la inregistrarea primului salariat in Revisal?
Si as mai avea o nelamurire, eu momentan nu doresc sa cer finantare de la fonduri, dar angajand pe cineva, ca SRL-D, stiu ca am anumite beneficii la anagajare, de ce costuri sunt scutit?
Multumesc frumos!
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 12:06, 13 Noiembrie 2013
1. Pasii sunt urmatorii :
- se incheie anterior datei de incepere a activitatii , c.i.m.
- acesta se completeaza si se transmite in REVISAL la ITM

2. Pentru obtinerea unui cont nou functional - user si parola - sunteti obligati sa efectuati prima depunere a Revisalului la ITM.

3. Registrul general de evidenta a salariatilor (REVISAL) in format electronic se transmite prin una dintre urmatoarele modalitati:
a) transmitere on-line prin intermediul portalului [ link extern ] ,
pus la dispozitie de Inspectia Muncii;
b) transmitere prin e-mail pe baza de semnatura electronica; - nefunctionabila
c) depunerea la sediul inspectoratului teritorial de munca in format electronic.
Pentru prima depunere la sediul inspectoratului teritorial de munca a registrului general de evidenta a salariatilor in format electronic, adresa de inaintare este insotita de o copie a certificatului de inmatriculare - in cazul angajatorului persoana juridica, respectiv o copie a actului de identitate - in cazul angajatorului persoana fizica.

4. Eliberarea parolei pentru transmiterea online
Obținerea parolei de către unitățile fără personalitate juridică ale angajatorilor (sucursale, agenții, etc.) se face la sediul ITM în a cărui rază teritorială acestea îşi desfăşoară activitatea, în baza prezentării următoarelor documente:
a) solicitarea scrisă pentru eliberarea parolei;
b) împuternicire semnată şi ştampilată de reprezentantul legal al unității fără personalitate juridică, în cazul în care persoana care solicită obținerea parolei este alta decât reprezentantul legal al unității;
c) copia certificatului de înmatriculare al angajatorului;
d) copia actului de identitate al persoanei împuternicite;
e) suportul magnetic pe care exista REVISAL-ul.


Multumesc pentru raspuns, sa inteleg ca trebuie sa fac urmatorii pasi:
- iau revisal, configurez pentru firma noua
- introduc salariat nou
- pun pe CD si ma duc la ITM cu cel putin o zi inainte de angajare
- fac o cerere de eliberare user si parola
atat? am inteles bine? sau e obligatoriu sa ma duc inainte de a angaja sa imi iau userul si parola?

Pentru angajare ce acte sunt necesare?
Multumesc anticipat de ajutor!
Ati inteles bine procedura.

Userul si parola se pot obtine si ulterior primei depuneri a REVISAl-ului la ITM.

Actele necesare angajarii le stabileste angajatorul , intrucat nu avem reglementat la nivel legislativ asa ceva.

nsa, potrivit art. 8 din HG nr.500/2011,:
(1) Angajatorul are obligatia de a intocmi un dosar personal pentru fiecare dintre salariati, de a-l pastra in bune conditii la sediu, precum si de a-l prezenta inspectorilor de munca, la solicitarea acestora.
(2) Dosarul personal al salariatului cuprinde cel putin urmatoarele documente: actele necesare angajarii, contractul individual de munca, actele aditionale si celelalte acte referitoare la modificarea, suspendarea si incetarea contractelor individuale de munca, acte de studii/certificate de calificare, precum si orice alte documente care certifica legalitatea si corectitudinea completarii in registru.
...

Referitor la dosarul de personal vedeti si acest link:
www.avocatnet.ro/content/art...
Multumesc frumos de ajutor! o zi buna!
As avea inca o rugaminte, daca ma puteti ajuta cu alegerea codului COR pentru angajat, societatea se ocupa cu Comert online, as dori sa angajez pe cineva care sa se ocupe cu introducerea si verificarea stocului de marfuri pe site si sa se ocupe si de partea de secretariat sa ii spun asa, adica cu umblatura pentru diferite probleme si sa imi tina agenda cu evenimente. A doua va fi activitatea mai de baza. Ca ce l-as putea incadra? Multumesc frumos!

Alte discuții în legătură

Inregistrare societate la itm bucuresti carmen.balan1967@yahoo.com carmen.balan1967@yahoo.com Buna ziua ! Unde se inregistreaza acum o societate la ITM - la primul CIM - evident, la mezanin, de unde se obtine parola pt. Revisal sau in alta parte ? N ... (vezi toată discuția)
Firma noua itm manuelaumg manuelaumg Buna seara!!! Am mare nevoie de o parere... :) Am infiintat o societate...SRL, apoi Administratorul societatiii a fost la ITM in vederea eliberarii ... (vezi toată discuția)
Contract munca/revisal firma nou infiintata gianina stanescu gianina stanescu buna ziua. avem o firma nou infiintata in domeniul transporturilor. sotul meu este administrator si doreste sa se angajeze ca manager de transport, part time. ... (vezi toată discuția)