avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 525 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Indemnizatia de comanda si alte drepturi ale ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Indemnizatia de comanda si alte drepturi ale subofiterilor

Lucrez ca subofiter in cadrul MApN. As dori un raspuns la intrebarea - este nelegal imputernicirea si numirea prin cumul a unui subofiter pe o functie de ofiter fara a primi drepturile prevazute de legile in vigoare. Precizez ca am fost numit sa duc prin cumul atributiile unei functii de ofiter cu indemnizatie de comanda. Cel dinaintea mea a fost ofiter si a beneficiat, iar eu ca sunt subofiter nu am beneficiat,nici de drepturile pentru ca am fost numit pe o functie superioara , nici de indemnitia de comanda corespunzatoare functiei, desi atributiile sunt aceleasi. Sunt la a doua numire in decurs de 2 ani, intre timp am mai fost numit si pe o alta functie cu coeficient de ierrhizare mai mare decat cel pe care sunt incadrat si la rapoartele pe care le-am inaintat mi s-a raspuns ca nu am dreptul sa primesc nimic. In conditiile in care am cele mentionate ma indreptatesc la primirea unor drepturi banesti, care sunt pasii urmatori pentru a putea beneficia de de acestea? Sunt recunoscator persoanei care ma consiliaza in aceasta problema.
Multumesc anticipat. Cu stima !

Alte discuții în legătură

Indemnizatie de comanda cata0102000 cata0102000 Lucrez ca subofiter in cadrul MApN. As dori un raspuns la intrebarea daca se considera discriminare acordarea indemnizatiei de conducere in aceasta ... (vezi toată discuția)
Statutul soldatilor gradati voluntari, pericol public! sgvonline sgvonline SUNT SOLDAT GRADAT VOLUNTAR DE 18 ANI, IN TOTI ACESTI ANI STATUTUL NOSTRU A FOST ,,FENTAT,, DE GUVERNANTI SI PARLAMENTARI. AVEM ACELEASI DREPTURI ... (vezi toată discuția)