grunwald a scris:
Buna seara,
Va rog, pe aceasta cale, sa-mi explicati pasii cum se obtine certificatul de atestare fiscala pentru membrii fondatori ai asociatiei (ong-ului) in vederea primirii personalitatii juridice. Daca unul dintre membrii fondatori are datorii (impozite, taxe etc) catre stat, ce se intampla in acest caz? Cat timp e valabil un certificat de atestare fiscala? Ce acte trebuiesc la emiterea actului fiscal? Multumesc!
:):)
Infiintare asociatie, asociatie sportiva etc.
Acte (copii) necesare:
1. Actele de identitate ale viitorilor asociati/membrii fondatori, contabil/firma in original plus 8 copii xerox/pers (minim 18 ani – capacitate deplina de exercitiu a drepturilor civile)
2. Sediul social (cabinet avocat, cladire cu mai multe locuinte sau imobil proprietate personala) - dovada sediului si schita spatiului - copie xerox legalizata a actului de proprietate al imobilului in care se declara sediul social. DACA mai sunt si alti coproprietari trebuie mentionat inca de la inceput pentru a se incheia un acord intre proprietar si ceilalti coproprietar(i) si contract de comodat.
3. Patrimoniul in valoare de cel putin un salariu minim brut pe economie (850 ron), la data constituirii clubului sportiv.
Specimenul de semnatura –la banca
Presedintele clubului sportiv - depunere specimen semnatura la banca unde se deschide contul.
Act constitutiv si statut
Cazier fiscal pt cei 3 membri fondatori.
[Editat de Admin: Ignorarea Regulamentului si a atentionarilor in privinta reclamei din mesajele postate pe forum va pot aduce banarea.]