Da, probabil că partea care a solicitat medierea s-a răzgândit sau cine știe din ce motiv nu a ajuns.Nu are mediatorul vreo vină aici.
Puteți iniția și dvs. procedura, la alt mediator , desigur.
multumesc,mediatorul mi-a raspuns ca asa este procedura,ne mediem pe rand...apoi sa semnez informarea,
care este pretul pentru aceasta procedura?
-tot aici mi s-a cerut pentru urmatoarea intalnire documente copii dupa contracte,extrase bancare cu ce am platit eu creditele,este normal sa ma prezint cu aceste documente sau doar in instanta cand dosarul este deja pe rol?
Daca, in urma informarii (parcurse in sedinta comuna sau in sesiuni separate), partile agreeaza medierea ca modalitatea de solutionare a conflictului lor, se semneaza contrcatul de mediere.
Daca ambele parti au semnat acest contract si au convenit modalitatea de achitare a onorariului mediatorului, precum si toate celelalte aspecte contractuale, in cadrul procedurii de mediere propriu-zise va fi nevoie de documente din care sa reiasa exact natura conflictului si orice alte detalii care pot ajuta la rezolvarea sa. E normal sa va prezentati cu ele, vi se vor returna oricum la finalul medierii.
Nu mi-e clar de ce ne intrebati intrebati de cost, nu vi s-a comunicat in cadrul sedintei la care ati participat? Nu este normal acest lucru, in mediere intrati doar dupa ce luati cunostinta de toate aspectele procedurale, inclusiv de costuri. Contractul de mediere care nu prevede clar onorariul si modalitatea de plata a acestuia este nul.
nu mi s-a comunicat nimic ref la costuri,nu am vazut niciun contract la prima sedinta,cred ca aceste documente ar trebui puse la dispozitie de catre cel care a apelat la mediator nu?
Costul medierii, respectiv onorariul mediatorului si eventualele cheltuieli adiacente (daca este cazul) ar fi trebuit comunicate in cadrul sedintei la care ati participat. De asemenea, corect ar fi fost sa vi se inmaneze un draft de contract de mediere, pentru a-l studia cat de cat pana la urmatoarea intalnire, la care se presupune ca acest contract se va semna si se va intra in medierea propriu-zisa.
Atat onorariul, cat si contractul de mediere (incheiat intre mediator, pe de o parte si dumneavoastra, pe de alta parte, precum si persoana care a solicitat medierea) ar fi trebuit comunicate de mediator in cadrul informarii. Daca nu contractul, macar onorariul...
Ceea ce veti semna dumneavoastra cu cealalta parte, la finalul medierii, se numeste acord de mediere. Medierea nu poate avea loc (deci nici nu se poate ajunge la un acord) decat dupa ce dumneavoastra si cel cu care sunteti in conflict semnati un contract cu mediatorul. Serviciile mediatorului sunt angajate prin semnarea acestui contract si ele presupun un onorariu. Acesta nu trebuie sa fie "surpriza".