Am o firma care este in dizolvare + radiere. In data de 13.09.2013 s-a publicat in MO hotararea AGA de dizolvare a societatii. In data de 26.11.2013 s-a facut balanta de lichidare, s-a platit impozitul pe dividende si s-a obtinut certificatul fiscal de la anaf ca nu are datorii. Intrebarea mea este ce data se trece in formularul S1039 si cand se depune acest bilant la anaf?
Avand in vedere prevederile art.27 alin.(5) din Legea contabilitatii nr.82/1991,actualizata,
conform carora perioada de lichidare este considerata un exercitiu financiar,trebuie sa intocmiti acest bilant,in 3 exemplare,cu data de 26.11.2013,urmand sa-l depuneti cat mai urgent.
Firma radiata
niko79
Buna ziua!
Va rog sa ma ajutati cu urmatoarea problema, nu am mai facut pana acum.
Am depus actele de dizolvare si lichidare la registru, urmand sa le ... (vezi toată discuția)
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.