Potrivit Ordin 52/2012:
În cazul veniturilor din salarii se generează tabelul prevăzut la secţiunea V "Date informative privind impozitul pe veniturile din salarii", iar pentru celelalte venituri plătite se generează câte un tabel prevăzut la secţiunea IV "Date informative privind impozitul reţinut la sursă şi câştigurile/pierderile realizate, pe beneficiari de venit", înscriindu-se datele corespunzătoare tipului de venit plătit.
....
6. Secţiunea V "Date informative privind impozitul pe veniturile din salarii" - se completează de către plătitorii de venituri din salarii, pentru fiecare persoană fizică care realizează venituri din salarii sau asimilate acestora, la funcţia de bază ori în afara funcţiei de bază.
La col. 4-8 se înscriu sumele stabilite la nivelul anului fiscal de referinţă prin cumularea valorilor aferente fiecărei luni a perioadei impozabile, pe baza datelor din statele de salarii sau a altor documente prevăzute de lege referitoare la fiecare beneficiar de venit, astfel:
Norme detaliate aveti aici
[ link extern ]