Sunt PFA si prestez servicii intracomunitare. In anul 2012 am avut un nr de TVA pentru ROI nefiind platitor de TVA. La inceputul lui 2013 am devenit platitor de TVA pentru depasirea plafonului si m-am inregistrat din nou in ROI cu noul numar = CIF si diferit de cel provizoriu avut in 2012.
Totusi tot anul 2013 am continuat sa emit facturi si am depus declaratii (300 si 390) pe vechiul numar de TVA astfel incat incepanad cu augut 2013 numarul nou de TVA a fost anulat pentru neutilizare.
Situatia pana in august am rezolvat-o cu Administratia financiara am platit amenda, am depus din nou declaratiile pe numarul de TVA corect.
Prima intrebare este ce fac cu facturile din aceasta perioada, cum le corectez? De asemenea ce va trebui sa faca clientul meu?
A doua intrebare, cum pot rezolva situatia din august pana in decembrie, cand am continuat sa emit facturi cu TVA 0/ taxare inversa desi nu mai eram inregistrat ca si platitor de TVA? La administratia financiara mi-au sugerat sa as putea sa anulez facturile si sa le fac cu o alta data (iulie, chiar daca incasarile s-au facut mai tarziu) dar nu erau prea siguri si nici prea expliciti.
Roi?
AnneMarie31
Buna ziua
eu, ca traducator autorizat si PFA, pentru a emite facturi clientilor din strainatate (din UE) trebuie sau nu sa ma inscriu in Registrul ... (vezi toată discuția)